Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Gibson Les Paul Faded
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=51869
Page 1 of 1

Author:  VictorDoe [ 21 Jan 2011, 02:34 ]
Post subject:  Gibson Les Paul Faded

Kom med förslag. Strator och metalguror får hänvisa sig någon annanstans.

..sa flickan

Author:  messy [ 21 Jan 2011, 10:02 ]
Post subject: 

Studio? Standard? Hur gammal? Färg?

Author:  djangus [ 21 Jan 2011, 10:49 ]
Post subject: 

En fin Gibson SG standard från 2005 i perfekt skick? Med originalcase förstås.

Author:  VictorDoe [ 21 Jan 2011, 12:04 ]
Post subject: 

Ja som det står så är det en faded. Så ingen studio, det finns bara en färg i den serien som jag förstår och det är en tobackoburst, riktigt snyggt ex. Jag skippar tyvärr SGn sålänge men jag kan återkomma :)

Söker gärna en Fender jaguar/jazzmaster, eller varför inte en gretsch!

..sa flickan

Author:  messy [ 21 Jan 2011, 15:45 ]
Post subject: 

Lite bilder vore fint [:)]

Author:  VictorDoe [ 21 Jan 2011, 15:52 ]
Post subject: 

[img]file:///C:/Users/Victor/Downloads/Bilder/18302_1182774154.jpg[/img]

..sa flickan

Author:  VictorDoe [ 21 Jan 2011, 15:53 ]
Post subject: 

Hur fan lägger man in bilder?:S måste man ladda upp den på någon hemsida först eller vad händer?

..sa flickan

Author:  omalm [ 21 Jan 2011, 16:06 ]
Post subject: 

Japp, du måste lägga upp den på Photobucket eller liknande.

Author:  VictorDoe [ 21 Jan 2011, 16:18 ]
Post subject: 

Startar en ny istället

..sa flickan

Author:  VictorDoe [ 21 Jan 2011, 16:35 ]
Post subject: 

Image

http://s1138.photobucket.com/albums/n53 ... 774154.jpg

Author:  klast [ 21 Jan 2011, 16:45 ]
Post subject: 

Image

...all the times I've had to play while people sat there drunk...

Author:  voxac30tb [ 21 Jan 2011, 16:51 ]
Post subject: 

50s eller 60s hals på den? Vikt?

Author:  VictorDoe [ 21 Jan 2011, 16:53 ]
Post subject: 

50's neck kan jag säga än sålänge. vikten kommer senare

..sa flickan

Author:  borehead [ 23 Jan 2011, 13:56 ]
Post subject: 

Byte Hagström Swede Tremar färg vit?

Author:  VictorDoe [ 23 Jan 2011, 16:37 ]
Post subject: 

Tack för förslaget borehead men nu är denna vackra sak tyvärr borta från marknaden :)

..sa flickan

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/