| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Gibson Les Paul Faded http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=51869 |
Page 1 of 1 |
| Author: | VictorDoe [ 21 Jan 2011, 02:34 ] |
| Post subject: | Gibson Les Paul Faded |
Kom med förslag. Strator och metalguror får hänvisa sig någon annanstans. ..sa flickan |
|
| Author: | messy [ 21 Jan 2011, 10:02 ] |
| Post subject: | |
Studio? Standard? Hur gammal? Färg? |
|
| Author: | djangus [ 21 Jan 2011, 10:49 ] |
| Post subject: | |
En fin Gibson SG standard från 2005 i perfekt skick? Med originalcase förstås. |
|
| Author: | VictorDoe [ 21 Jan 2011, 12:04 ] |
| Post subject: | |
Ja som det står så är det en faded. Så ingen studio, det finns bara en färg i den serien som jag förstår och det är en tobackoburst, riktigt snyggt ex. Jag skippar tyvärr SGn sålänge men jag kan återkomma Söker gärna en Fender jaguar/jazzmaster, eller varför inte en gretsch! ..sa flickan |
|
| Author: | messy [ 21 Jan 2011, 15:45 ] |
| Post subject: | |
Lite bilder vore fint [:)] |
|
| Author: | VictorDoe [ 21 Jan 2011, 15:52 ] |
| Post subject: | |
[img]file:///C:/Users/Victor/Downloads/Bilder/18302_1182774154.jpg[/img] ..sa flickan |
|
| Author: | VictorDoe [ 21 Jan 2011, 15:53 ] |
| Post subject: | |
Hur fan lägger man in bilder?:S måste man ladda upp den på någon hemsida först eller vad händer? ..sa flickan |
|
| Author: | omalm [ 21 Jan 2011, 16:06 ] |
| Post subject: | |
Japp, du måste lägga upp den på Photobucket eller liknande. |
|
| Author: | VictorDoe [ 21 Jan 2011, 16:18 ] |
| Post subject: | |
Startar en ny istället ..sa flickan |
|
| Author: | VictorDoe [ 21 Jan 2011, 16:35 ] |
| Post subject: | |
![]() http://s1138.photobucket.com/albums/n53 ... 774154.jpg |
|
| Author: | klast [ 21 Jan 2011, 16:45 ] |
| Post subject: | |
![]() ...all the times I've had to play while people sat there drunk... |
|
| Author: | voxac30tb [ 21 Jan 2011, 16:51 ] |
| Post subject: | |
50s eller 60s hals på den? Vikt? |
|
| Author: | VictorDoe [ 21 Jan 2011, 16:53 ] |
| Post subject: | |
50's neck kan jag säga än sålänge. vikten kommer senare ..sa flickan |
|
| Author: | borehead [ 23 Jan 2011, 13:56 ] |
| Post subject: | |
Byte Hagström Swede Tremar färg vit? |
|
| Author: | VictorDoe [ 23 Jan 2011, 16:37 ] |
| Post subject: | |
Tack för förslaget borehead men nu är denna vackra sak tyvärr borta från marknaden ..sa flickan |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|