| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Epi 335 Dot Made in Korea http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=53343 |
Page 1 of 1 |
| Author: | clapton71 [ 17 Feb 2011, 11:15 ] |
| Post subject: | Epi 335 Dot Made in Korea |
Ligger annons under säljes, men är inte i skriande behov av pengar just nu i alla fall. http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=53295 Bytesförslag mottages, ev gitarr med p90-mickar, typ PRS SE Soapbar, eller en HPD-tele, kanske? Annars gillar jag pedaler, vill gärna testa nåt av Wampler eller annan bra od. En MP SHOD vill jag ha igen. Stärkare kan också funka, vill ha en mindre topp (rör)typ Ibanez TSA15, eller Egnater Tweaker/Rebel 20, ev en combo typ blues jr eller super champ xd. Bytesvärde ca 3000 kr uppskattar jag, tycker det är lågt för denna 335:a, men de går inte för mer vad jag kunnat se. Matte mslcases@gmail.com |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|