| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| 2 gitarrer http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=53459 |
Page 1 of 1 |
| Author: | oyan [ 19 Feb 2011, 16:13 ] |
| Post subject: | 2 gitarrer |
bytes mot strata, japan, fernandes ... etc HSS floyd kom med förslag http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=51672 ***************************************************************** "Notuern" citat: "Ptja, men jag tycker att Marcello låter som en shreddande Bryan May" http://www.myspace.com/whindie |
|
| Author: | oyan [ 10 Mar 2011, 21:51 ] |
| Post subject: | |
up[8D] ***************************************************************** "Notuern" citat: "Ptja, men jag tycker att Marcello låter som en shreddande Bryan May" http://www.myspace.com/whindie |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|