Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Roland Micro Cube (målad i gul) bytes
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=53478
Page 1 of 1

Author:  LAD [ 19 Feb 2011, 21:06 ]
Post subject:  Roland Micro Cube (målad i gul) bytes

Hej,

har en Roland Micro cube som jag inte skall använda längre.

Byter gärna mot Korg Pitchblack eller PROCO RAT pedal.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/