Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

(Aningen) defekt laptop
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=53504
Page 1 of 1

Author:  hemligkillelol [ 20 Feb 2011, 11:01 ]
Post subject:  (Aningen) defekt laptop

Har en laptop till övers.

Denna modell:
http://www.webhallen.com/hardvara/82639 ... a_business

Defekter:

Två döda pixlar på skärmen.
Datorns vänstra uttag fungerar inte. (USB, ljud in/ut, skärmuttag).
Det finns ett USB-uttag på andra sidan, så man klarar sig.
Strömadaptern är lite skavd, men fungerar.

Jag lämnar ingen garanti för ytterligare fel, men detta är vad jag upptäckt. Jag är andra ägaren, men fick med kvitto från köparen.

Är intresserad av gitarrer, basar, pedaler osv!

Author:  Sdhoirm [ 23 Feb 2011, 11:01 ]
Post subject: 

Du kan inte tänka dig att byta den mot cash? ;)
Hur mycket i så fall? :)

Author:  hemligkillelol [ 09 Mar 2011, 20:19 ]
Post subject: 

BUMP-e-li-bump

Saker jag är intresserad av:

Icke-"staggered" singlecoils
Squiergitarrer/basar
Roliga pedaler (INTE modulationseffekter)

Author:  hemligkillelol [ 28 Mar 2011, 00:00 ]
Post subject: 

Finns-Kvar-Bump!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/