| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| (Aningen) defekt laptop http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=53504 |
Page 1 of 1 |
| Author: | hemligkillelol [ 20 Feb 2011, 11:01 ] |
| Post subject: | (Aningen) defekt laptop |
Har en laptop till övers. Denna modell: http://www.webhallen.com/hardvara/82639 ... a_business Defekter: Två döda pixlar på skärmen. Datorns vänstra uttag fungerar inte. (USB, ljud in/ut, skärmuttag). Det finns ett USB-uttag på andra sidan, så man klarar sig. Strömadaptern är lite skavd, men fungerar. Jag lämnar ingen garanti för ytterligare fel, men detta är vad jag upptäckt. Jag är andra ägaren, men fick med kvitto från köparen. Är intresserad av gitarrer, basar, pedaler osv! |
|
| Author: | Sdhoirm [ 23 Feb 2011, 11:01 ] |
| Post subject: | |
Du kan inte tänka dig att byta den mot cash? Hur mycket i så fall? |
|
| Author: | hemligkillelol [ 09 Mar 2011, 20:19 ] |
| Post subject: | |
BUMP-e-li-bump Saker jag är intresserad av: Icke-"staggered" singlecoils Squiergitarrer/basar Roliga pedaler (INTE modulationseffekter) |
|
| Author: | hemligkillelol [ 28 Mar 2011, 00:00 ] |
| Post subject: | |
Finns-Kvar-Bump! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|