| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| T-Rex Alberta bytes http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=53592 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Bergman [ 21 Feb 2011, 17:06 ] |
| Post subject: | T-Rex Alberta bytes |
Jaha då gör vi ett litet försök igen !!! någon som är intresserad av att byta min pedal mot ett set mickar till en fender stratocaster ??? pedalen är i nyskick och ligger i sin kartong . mickarna ska var åt det bluesiga hållet så ett fender texas specials eller lundgren blues eller liknande skulle sitta fint !! |
|
| Author: | KingsHighway [ 21 Feb 2011, 19:10 ] |
| Post subject: | |
Bergman wrote: Jaha då gör vi ett litet försök igen !!! någon som är intresserad av att byta min pedal mot ett set mickar till en fender stratocaster ??? pedalen är i nyskick och ligger i sin kartong . mickarna ska var åt det bluesiga hållet så ett fender texas specials eller lundgren blues eller liknande skulle sitta fint !! |
|
| Author: | Bergman [ 21 Feb 2011, 19:40 ] |
| Post subject: | |
Joo jag och lefty gjorde det!!!! jag har just köpt några strator som behöver nya mickar !! |
|
| Author: | KingsHighway [ 21 Feb 2011, 22:00 ] |
| Post subject: | |
Bergman wrote: Joo jag och lefty gjorde det!!!! jag har just köpt några strator som behöver nya mickar !! |
|
| Author: | Bergman [ 21 Feb 2011, 22:15 ] |
| Post subject: | |
Nej Tyvärr !!!! ett sånt set står väldigt högt upp på min önskelista |
|
| Author: | KingsHighway [ 21 Feb 2011, 22:18 ] |
| Post subject: | |
Bergman wrote: Nej Tyvärr !!!! ett sånt set står väldigt högt upp på min önskelista |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|