| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Hiwatt DR103 custom 100 ´´72 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=53739 |
Page 1 of 1 |
| Author: | spindeln [ 24 Feb 2011, 09:53 ] |
| Post subject: | Hiwatt DR103 custom 100 ´´72 |
Grym megabra stärkare bytes mot nåt coolt. Min hiwatt är 4-hålsvarianten med mullard och nosrör, från den bästa eran av Hiwatts. Sån där Gilmour-ton direkt. Jag är intresserad av t ex....Fender Jaguar, Jazzmaster, Mustang, Rickenbacker, Gibson, Fender stärkare, Bandekon, gitarrpedaler t ex Lovetone....men också en sjysst bil går bra. KOM MED FÖRSLAG ! __________________________________ Har nya Lava Pedalbordskit, maila ! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|