Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Hiwatt DR103 custom 100 ´´72
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=53739
Page 1 of 1

Author:  spindeln [ 24 Feb 2011, 09:53 ]
Post subject:  Hiwatt DR103 custom 100 ´´72

Grym megabra stärkare bytes mot nåt coolt.
Min hiwatt är 4-hålsvarianten med mullard och nosrör, från den bästa eran av Hiwatts.
Sån där Gilmour-ton direkt.

Jag är intresserad av t ex....Fender Jaguar, Jazzmaster, Mustang, Rickenbacker, Gibson, Fender stärkare, Bandekon, gitarrpedaler t ex Lovetone....men också en sjysst bil går bra.

KOM MED FÖRSLAG !

__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/