 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 1 post ] |
|
| Author |
Message |
|
spindeln
Joined: 05 May 2008, 20:57 Posts: 3347 Location:
|
 Fender Jaguar 1969
Fin Jaguar som låter kanon, omlackad i vitt för länge sen så den ser verkligen snygg ut. Med orginalcase och allt annat är orginal.
Jag är intresserad av t ex....Fender Jazzmaster, Mustang, Rickenbacker, Gibson, Fender stärkare, Bandekon, gitarrpedaler....men också en sjysst bil går bra.
KOM MED FÖRSLAG !
__________________________________ Har nya Lava Pedalbordskit, maila !
|
| 24 Feb 2011, 09:55 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 1 post ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|