Inser än en gång att varken P-90 eller humbuckers är för mig så jag erbjuder denna nyinköpta gura (mindre än en månad gammal) för byte.
Det är en Vintage VSA 590 som är en kopia av Epiphone Casino fast med mittstock istället för hollowbody. En kanongitarr för priset precis som övriga Vintage.
Det enda jag gjort är att byta strängar, intonera och justera stränghöjden utifrån mina önskemål.
Kommer med hardcase.
Tänkbara byten; strata (Fender,Squier, Lawsuit, HPD) tele (Fender, Squier, lawsuit, HPD) helst med riktigt fet hals och rosewoodbräda.
Ett tänkbart alternativ är Mexare, classic, classic player eller Squier Classic Vibe.
Kom med förslag! Bara inget med humbuckers eller P-90!
Kan ev lägga till lite pengar på en bra gitarr eller skicka med pedal eller annat kul:)
Läs mer här:
http://www.jhs.co.uk/vintagesemi.htmlBilder:



/Thomas