| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Fender Jaguar 1969 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=53740 |
Page 1 of 1 |
| Author: | spindeln [ 24 Feb 2011, 09:55 ] |
| Post subject: | Fender Jaguar 1969 |
Fin Jaguar som låter kanon, omlackad i vitt för länge sen så den ser verkligen snygg ut. Med orginalcase och allt annat är orginal. Jag är intresserad av t ex....Fender Jazzmaster, Mustang, Rickenbacker, Gibson, Fender stärkare, Bandekon, gitarrpedaler....men också en sjysst bil går bra. KOM MED FÖRSLAG ! __________________________________ Har nya Lava Pedalbordskit, maila ! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|