Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fender Jaguar 1969
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=53740
Page 1 of 1

Author:  spindeln [ 24 Feb 2011, 09:55 ]
Post subject:  Fender Jaguar 1969

Fin Jaguar som låter kanon, omlackad i vitt för länge sen så den ser verkligen snygg ut.
Med orginalcase och allt annat är orginal.

Jag är intresserad av t ex....Fender Jazzmaster, Mustang, Rickenbacker, Gibson, Fender stärkare, Bandekon, gitarrpedaler....men också en sjysst bil går bra.

KOM MED FÖRSLAG !

__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/