| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Japansk Telecaster mot likvärdig bas http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=53776 |
Page 1 of 1 |
| Author: | mikbass [ 24 Feb 2011, 22:47 ] |
| Post subject: | Japansk Telecaster mot likvärdig bas |
Har kommit på att jag som basist bara behöver en telecaster, och därför får denna gärna byta plats med annan japan. http://www.guitar-museum.com/guitar-112 ... 68-reissue inte min men en likadan En CIJ telecaster i antigua, snudd på ospelat skick, 9,7 av 10 (bilder kan mailas) Önskas: japansk fender bas; p-bas, jazz, 50-tals precision, paisley eller blue floral, mustang bas, jv, eller sq-squier....... Den kan också säljas. Se till salu-sidan! |
|
| Author: | mikbass [ 14 Mar 2011, 17:24 ] |
| Post subject: | |
Bump! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|