Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Japansk Telecaster mot likvärdig bas
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=53776
Page 1 of 1

Author:  mikbass [ 24 Feb 2011, 22:47 ]
Post subject:  Japansk Telecaster mot likvärdig bas

Har kommit på att jag som basist bara behöver en telecaster, och därför får denna gärna byta plats med annan japan.
http://www.guitar-museum.com/guitar-112 ... 68-reissue inte min men en likadan
En CIJ telecaster i antigua, snudd på ospelat skick, 9,7 av 10
(bilder kan mailas)

Önskas: japansk fender bas; p-bas, jazz, 50-tals precision, paisley eller blue floral,
mustang bas, jv, eller sq-squier.......

Den kan också säljas. Se till salu-sidan!

Author:  mikbass [ 14 Mar 2011, 17:24 ]
Post subject: 

Bump!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/