| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Diverse prylar mot element eller squier tele!! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=53926 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Walain [ 27 Feb 2011, 20:37 ] |
| Post subject: | Diverse prylar mot element eller squier tele!! |
Jag söker celestion g12m och/eller g12h, 16 ohm. <b>Är även intresserad av en squier classic vibe telecaster 50´s!</b> Har att byta med: 6 st celestion g12t-75 16 ohm och 1 st 8 ohm, kan byta 2 mot 1 med dessa. <b>Två av elementen sitter i en HB tvåtolva, om man vill ha hela lådan så kan jag byta lådan inkl elementen (kan även fås med v30) mot två st av mina önskade element.</b> 6 st celestion v30 16 ohm. Här gäller dock 1 mot 1. I set gibson burstbucker pro med kromad kåpa. Bytesvärde 1 st mick per element. Fender champion 600 5 watts rörkombo. Bytesvärde stärkaren mot 2 element eller likvärdig mellanskillnad. 1 st duncan jb jr (vit), bytesvärde mick mot 1 element. 1 st duncan alnico pro 2 stall med guldkåpa i nyskick, bytesvärde 1 element. 1 set fender highway one originalmickar (sss) från strata, bytesvärde 1 st mick mot 1 element. 1 st fender deluxe gigbag (vadderad, bra grejer) i nyskick, sån som följer med t ex highway one och classic player-serierna. Bytesvärde gigbag mot 1 st element. Det är det jag kommer på nu, men jag kan säkert tänkas ha något mer i gömmorna, så hojta till om något speciellt önskas så kan jag fundera på vad jag har. Grejerna finns i sthlm, skickas helst inte, men kan tänkas göra om dealen är rätt. Hård rock n roll: http://www.myspace.com/ironlambofficial Slafsig death metal: http://www.myspace.com/generalsurgery Officiell Fender-artist http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432 |
|
| Author: | K-G [ 01 Mar 2011, 00:10 ] |
| Post subject: | |
Du har inga V30 8 Ohm liggandes? [:)] [url="http://www.theboogiecats.com/"] [/url]<font color="pink"><i>Att märka ord är den svages sätt att hämnas!"]</font id="pink">http://www.myspace.com/theboogiecats |
|
| Author: | Walain [ 03 Mar 2011, 14:35 ] |
| Post subject: | |
Boogiecats wrote: Du har inga V30 8 Ohm liggandes? [:)] [url="http://www.theboogiecats.com/"] [/url]<font color="pink"><i>Att märka ord är den svages sätt att hämnas!"]</font id="pink">http://www.myspace.com/theboogiecats Tyvärr inte, har bara ett g12-75 i 8 ohm. Men att köra 16 ohm element på 8 ohms högtalarutgång ska väl vara rätt safe vad jag förstått? Värre om det är tvärtom. Hård rock n roll: http://www.myspace.com/ironlambofficial Slafsig death metal: http://www.myspace.com/generalsurgery Officiell Fender-artist http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432 |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|