Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Diverse prylar mot element eller squier tele!!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=53926
Page 1 of 1

Author:  Walain [ 27 Feb 2011, 20:37 ]
Post subject:  Diverse prylar mot element eller squier tele!!

Jag söker celestion g12m och/eller g12h, 16 ohm.

<b>Är även intresserad av en squier classic vibe telecaster 50´s!</b>
Har att byta med:

6 st celestion g12t-75 16 ohm och 1 st 8 ohm, kan byta 2 mot 1 med dessa. <b>Två av elementen sitter i en HB tvåtolva, om man vill ha hela lådan så kan jag byta lådan inkl elementen (kan även fås med v30) mot två st av mina önskade element.</b>

6 st celestion v30 16 ohm. Här gäller dock 1 mot 1.

I set gibson burstbucker pro med kromad kåpa. Bytesvärde 1 st mick per element.

Fender champion 600 5 watts rörkombo. Bytesvärde stärkaren mot 2 element eller likvärdig mellanskillnad.

1 st duncan jb jr (vit), bytesvärde mick mot 1 element.

1 st duncan alnico pro 2 stall med guldkåpa i nyskick, bytesvärde 1 element.

1 set fender highway one originalmickar (sss) från strata, bytesvärde 1 st mick mot 1 element.

1 st fender deluxe gigbag (vadderad, bra grejer) i nyskick, sån som följer med t ex highway one och classic player-serierna. Bytesvärde gigbag mot 1 st element.

Det är det jag kommer på nu, men jag kan säkert tänkas ha något mer i gömmorna, så hojta till om något speciellt önskas så kan jag fundera på vad jag har.

Grejerna finns i sthlm, skickas helst inte, men kan tänkas göra om dealen är rätt.

Hård rock n roll:
http://www.myspace.com/ironlambofficial

Slafsig death metal:
http://www.myspace.com/generalsurgery

Officiell Fender-artist
http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432

Author:  K-G [ 01 Mar 2011, 00:10 ]
Post subject: 

Du har inga V30 8 Ohm liggandes? [:)]

[url="http://www.theboogiecats.com/"]Image[/url]<font color="pink"><i>Att märka ord är den svages sätt att hämnas!"]</font id="pink">
http://www.myspace.com/theboogiecats

Author:  Walain [ 03 Mar 2011, 14:35 ]
Post subject: 

Boogiecats wrote:

Du har inga V30 8 Ohm liggandes? [:)]

[url="http://www.theboogiecats.com/"]Image[/url]<font color="pink"><i>Att märka ord är den svages sätt att hämnas!"]</font id="pink">
http://www.myspace.com/theboogiecats


Tyvärr inte, har bara ett g12-75 i 8 ohm. Men att köra 16 ohm element på 8 ohms högtalarutgång ska väl vara rätt safe vad jag förstått? Värre om det är tvärtom.

Hård rock n roll:
http://www.myspace.com/ironlambofficial

Slafsig death metal:
http://www.myspace.com/generalsurgery

Officiell Fender-artist
http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/