Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Xotic Rc och Ep booster, Wampler plexidrive
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=54175
Page 1 of 1

Author:  southbeck [ 04 Mar 2011, 09:56 ]
Post subject:  Xotic Rc och Ep booster, Wampler plexidrive

Lyxpedaler!
1st Rc booster-1400kr
http://store.thesegoto11.se/product_info.php?manufacturers_id=47&products_id=32

1st Ep booster-1000kr SÅLD
http://store.thesegoto11.se/product_info.php?manufacturers_id=47&products_id=715

1st wampler plexidrive-1200kr SÅLD
http://store.thesegoto11.se/product_info.php?manufacturers_id=60&products_id=459


Alla i kanonbra skick.
Finns i sthlm, kan bytas mot bra kompressor,dimarzio 36th anniversary med kåpor, liten rörcombo/top, 1x12 låda..

http://www.danielsoderback.com
http://www.myspace.com/southbeck

Author:  frans [ 04 Mar 2011, 10:57 ]
Post subject: 

är t-rex compnova en bra compressor?

Author:  southbeck [ 04 Mar 2011, 12:16 ]
Post subject: 

frans wrote:

är t-rex compnova en bra compressor?


Det tror jag nog att den är. Men den är för stor..Har bara plats för en med "vanlig" storlek kvar på bordet.

http://www.danielsoderback.com
http://www.myspace.com/southbeck

Author:  frans [ 04 Mar 2011, 13:37 ]
Post subject: 

southbeck wrote:

frans wrote:

är t-rex compnova en bra compressor?


Det tror jag nog att den är. Men den är för stor..Har bara plats för en med "vanlig" storlek kvar på bordet.

http://www.danielsoderback.com
http://www.myspace.com/southbeck



ajdu.

Author:  keithobrian [ 04 Mar 2011, 20:32 ]
Post subject: 

southbeck!!!
Du har mail.
KOB.

Author:  Britbender [ 04 Mar 2011, 23:02 ]
Post subject: 

om du är intresserad av en stove-comprossor, så
skulle jag kunna tänka mig rc-boosten. pengar emellan till dig oxå så klart :)

-Genntlemen, it´s called blunt...force...trauma.

~Horatio Caine~

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/