| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Xotic Rc och Ep booster, Wampler plexidrive http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=54175 |
Page 1 of 1 |
| Author: | southbeck [ 04 Mar 2011, 09:56 ] |
| Post subject: | Xotic Rc och Ep booster, Wampler plexidrive |
Lyxpedaler! 1st Rc booster-1400kr http://store.thesegoto11.se/product_info.php?manufacturers_id=47&products_id=32 1st Ep booster-1000kr SÅLD http://store.thesegoto11.se/product_info.php?manufacturers_id=47&products_id=715 1st wampler plexidrive-1200kr SÅLD http://store.thesegoto11.se/product_info.php?manufacturers_id=60&products_id=459 Alla i kanonbra skick. Finns i sthlm, kan bytas mot bra kompressor,dimarzio 36th anniversary med kåpor, liten rörcombo/top, 1x12 låda.. http://www.danielsoderback.com http://www.myspace.com/southbeck |
|
| Author: | frans [ 04 Mar 2011, 10:57 ] |
| Post subject: | |
är t-rex compnova en bra compressor? |
|
| Author: | southbeck [ 04 Mar 2011, 12:16 ] |
| Post subject: | |
frans wrote: är t-rex compnova en bra compressor? Det tror jag nog att den är. Men den är för stor..Har bara plats för en med "vanlig" storlek kvar på bordet. http://www.danielsoderback.com http://www.myspace.com/southbeck |
|
| Author: | frans [ 04 Mar 2011, 13:37 ] |
| Post subject: | |
southbeck wrote: frans wrote: är t-rex compnova en bra compressor? Det tror jag nog att den är. Men den är för stor..Har bara plats för en med "vanlig" storlek kvar på bordet. http://www.danielsoderback.com http://www.myspace.com/southbeck ajdu. |
|
| Author: | keithobrian [ 04 Mar 2011, 20:32 ] |
| Post subject: | |
southbeck!!! Du har mail. KOB. |
|
| Author: | Britbender [ 04 Mar 2011, 23:02 ] |
| Post subject: | |
om du är intresserad av en stove-comprossor, så skulle jag kunna tänka mig rc-boosten. pengar emellan till dig oxå så klart -Genntlemen, it´s called blunt...force...trauma. ~Horatio Caine~ |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|