| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Mad Professor LGW handwired mot annan od, boost. http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=54240 |
Page 1 of 1 |
| Author: | davidihse [ 05 Mar 2011, 15:12 ] |
| Post subject: | Mad Professor LGW handwired mot annan od, boost. |
Har inte fått dom att funka för mig. Vill testa annat... Pedal 1. Mad Proffessor LGW, handgjorda varianten är i kanon skick. Denna finns kvar, intressanta byten är Sweet honey overdrive, MHP 72 Degrees, eller nått. Hit me! G2D Cream.Tone förstås, en sådan vill jag ha! <s>Pedal 2.Klonen är byggd av Tiny pedals och vit. Det är en bra pedal, men ingen exakt klon. Så här ser den ut.</s> Och den har nu vandrat vidare. ![]() myspace.com/slackervillezoo |
|
| Author: | christian-h [ 05 Mar 2011, 17:13 ] |
| Post subject: | |
Vad ligger den där rackaren på i värde ungefär? Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown"><font size="4">C</font id="size4"></font id="brown"></b>"]</u>hristian <u><i><b><font color="brown"><font size="4">H</font id="size4"></font id="brown"></b>"]</u>enning. |
|
| Author: | davidihse [ 05 Mar 2011, 17:58 ] |
| Post subject: | |
Klonens bytesvärde typ 800. myspace.com/slackervillezoo |
|
| Author: | christian-h [ 05 Mar 2011, 20:48 ] |
| Post subject: | |
Antar att kontanter går bra det med? Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown"><font size="4">C</font id="size4"></font id="brown"></b>"]</u>hristian <u><i><b><font color="brown"><font size="4">H</font id="size4"></font id="brown"></b>"]</u>enning. |
|
| Author: | davidihse [ 05 Mar 2011, 22:41 ] |
| Post subject: | |
NEJ! Eller jo, men inte lika kul... myspace.com/slackervillezoo |
|
| Author: | Goran [ 06 Mar 2011, 18:25 ] |
| Post subject: | |
Visual Sounds Route 808, mycket bra tubescreamer klon med mer gain och möjlighet att öka basen om så önskas. |
|
| Author: | davidihse [ 06 Mar 2011, 21:47 ] |
| Post subject: | |
Goran, den verkar kul! Jag hör av mig. jag gissar att du syftar på klonen. myspace.com/slackervillezoo |
|
| Author: | Goran [ 07 Mar 2011, 09:14 ] |
| Post subject: | |
davidihse wrote: Goran, den verkar kul! Jag hör av mig. jag gissar att du syftar på klonen. myspace.com/slackervillezoo Självklart klonen! |
|
| Author: | lavrell [ 10 Mar 2011, 23:02 ] |
| Post subject: | |
LGW mot AC booster? ------------------------------------------------------------- http://www.rikkelie.com email: lavrell (at) gmail.com |
|
| Author: | davidihse [ 12 Mar 2011, 00:18 ] |
| Post subject: | |
lavrell wrote: LGW mot AC booster? ------------------------------------------------------------- http://www.rikkelie.com email: lavrell (at) gmail.com Nej tack, har provat ac-booster 2 ggr, vill testa ngt annat, t ex SHOD. myspace.com/slackervillezoo |
|
| Author: | davidihse [ 12 Mar 2011, 15:33 ] |
| Post subject: | |
Har nu köpt en SHOD, och är därför inte intresserad av en sådan. myspace.com/slackervillezoo |
|
| Author: | Lemmy [ 15 Mar 2011, 21:51 ] |
| Post subject: | |
Kan en Catalinbread Dirty Little Secret va intressant? Si fractum non sit, noli id reficere |
|
| Author: | davidihse [ 15 Mar 2011, 23:14 ] |
| Post subject: | |
Har haft en DLS och den är inte dum, men inget jag vill byta med. tack ändå! myspace.com/slackervillezoo |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|