Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Mad Professor LGW handwired mot annan od, boost.
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=54240
Page 1 of 1

Author:  davidihse [ 05 Mar 2011, 15:12 ]
Post subject:  Mad Professor LGW handwired mot annan od, boost.

Har inte fått dom att funka för mig. Vill testa annat...
Pedal 1. Mad Proffessor LGW, handgjorda varianten är i kanon skick. Denna finns kvar, intressanta byten är Sweet honey overdrive, MHP 72 Degrees, eller nått. Hit me! G2D Cream.Tone förstås, en sådan vill jag ha!
<s>Pedal 2.Klonen är byggd av Tiny pedals och vit. Det är en bra pedal, men ingen exakt klon. Så här ser den ut.</s> Och den har nu vandrat vidare.
Image

myspace.com/slackervillezoo

Author:  christian-h [ 05 Mar 2011, 17:13 ]
Post subject: 

Vad ligger den där rackaren på i värde ungefär?



Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown"><font size="4">C</font id="size4"></font id="brown"></b>"]</u>hristian <u><i><b><font color="brown"><font size="4">H</font id="size4"></font id="brown"></b>"]</u>enning.

Author:  davidihse [ 05 Mar 2011, 17:58 ]
Post subject: 

Klonens bytesvärde typ 800.

myspace.com/slackervillezoo

Author:  christian-h [ 05 Mar 2011, 20:48 ]
Post subject: 

Antar att kontanter går bra det med?



Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown"><font size="4">C</font id="size4"></font id="brown"></b>"]</u>hristian <u><i><b><font color="brown"><font size="4">H</font id="size4"></font id="brown"></b>"]</u>enning.

Author:  davidihse [ 05 Mar 2011, 22:41 ]
Post subject: 

NEJ!

Eller jo, men inte lika kul...

myspace.com/slackervillezoo

Author:  Goran [ 06 Mar 2011, 18:25 ]
Post subject: 

Visual Sounds Route 808, mycket bra tubescreamer klon med mer gain och möjlighet att öka basen om så önskas.

Author:  davidihse [ 06 Mar 2011, 21:47 ]
Post subject: 

Goran, den verkar kul! Jag hör av mig. jag gissar att du syftar på klonen.

myspace.com/slackervillezoo

Author:  Goran [ 07 Mar 2011, 09:14 ]
Post subject: 

davidihse wrote:

Goran, den verkar kul! Jag hör av mig. jag gissar att du syftar på klonen.

myspace.com/slackervillezoo

Självklart klonen!

Author:  lavrell [ 10 Mar 2011, 23:02 ]
Post subject: 

LGW mot AC booster?

-------------------------------------------------------------
http://www.rikkelie.com
email: lavrell (at) gmail.com

Author:  davidihse [ 12 Mar 2011, 00:18 ]
Post subject: 

lavrell wrote:

LGW mot AC booster?

-------------------------------------------------------------
http://www.rikkelie.com
email: lavrell (at) gmail.com

Nej tack, har provat ac-booster 2 ggr, vill testa ngt annat, t ex SHOD.

myspace.com/slackervillezoo

Author:  davidihse [ 12 Mar 2011, 15:33 ]
Post subject: 

Har nu köpt en SHOD, och är därför inte intresserad av en sådan.

myspace.com/slackervillezoo

Author:  Lemmy [ 15 Mar 2011, 21:51 ]
Post subject: 

Kan en Catalinbread Dirty Little Secret va intressant?

Si fractum non sit, noli id reficere

Author:  davidihse [ 15 Mar 2011, 23:14 ]
Post subject: 

Har haft en DLS och den är inte dum, men inget jag vill byta med. tack ändå!

myspace.com/slackervillezoo

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/