| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Marshall Bluesbreaker reissue http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=54361 |
Page 1 of 1 |
| Author: | djangus [ 07 Mar 2011, 12:33 ] |
| Post subject: | Marshall Bluesbreaker reissue |
Funderar lite smått på att sälja min Marshall Bluesbreaker reissue 1962. Den är i fint skick, ganska nyservad och genomgången (tidigare ägd av Uffen här på Bojen och han är ju bra på sånt här). Tror den är från början av 90-talet. Det är en väldigt bra stärkare, men jag behöver göra lite plats i en alltför gitarr/förstärkar-tät lägenhet. Bytes (egentligen helst mot pengar - I got GAS - men jag testar det här också) mot en Les Paul eller SG reissue 61/62. Kan vid behov lägga en liten slant emellan. Bild kan fås via mail, eftersom jag inte kan lägga upp bilder på Photobucket längre av nån mystifik anledning. |
|
| Author: | christian-h [ 07 Mar 2011, 22:20 ] |
| Post subject: | |
Tjenare! Vad är kontantpriset? Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown"><font size="4">C</font id="size4"></font id="brown"></b>"]</u>hristian <u><i><b><font color="brown"><font size="4">H</font id="size4"></font id="brown"></b>"]</u>enning. |
|
| Author: | djangus [ 08 Mar 2011, 10:52 ] |
| Post subject: | |
Tja, jag vet inte riktigt egentligen vad man kan ta för den här, men jag har satt 9000 spänn. Är lite oinsatt vad gäller förstärkarpriser, det är alltid så mycket tråkigare än gitarrer. Dom ligger väl kring 14-17000 spänn nya som jag förstått det. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|