Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

AC-booster mot annan OD [Bortbytt]
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=54590
Page 1 of 1

Author:  lavrell [ 10 Mar 2011, 23:37 ]
Post subject:  AC-booster mot annan OD [Bortbytt]

Vill byta min Xotic AC-booster mot en annan OD, tex OCD eller BB-preamp.

Kom med förslag så kanske jag nappar.
Fördel om bytet kan göras i Stockholm så man slipper frakt.

-------------------------------------------------------------
http://www.rikkelie.com
email: lavrell (at) gmail.com

Author:  Bobrefill [ 12 Mar 2011, 21:17 ]
Post subject: 

Byte mot kontanter?

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/