| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| AC-booster mot annan OD [Bortbytt] http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=54590 |
Page 1 of 1 |
| Author: | lavrell [ 10 Mar 2011, 23:37 ] |
| Post subject: | AC-booster mot annan OD [Bortbytt] |
Vill byta min Xotic AC-booster mot en annan OD, tex OCD eller BB-preamp. Kom med förslag så kanske jag nappar. Fördel om bytet kan göras i Stockholm så man slipper frakt. ------------------------------------------------------------- http://www.rikkelie.com email: lavrell (at) gmail.com |
|
| Author: | Bobrefill [ 12 Mar 2011, 21:17 ] |
| Post subject: | |
Byte mot kontanter? |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|