| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Honey Bee SÅLD http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=54671 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Comfortableman [ 12 Mar 2011, 19:54 ] |
| Post subject: | Honey Bee SÅLD |
Sprillans ny Honey Bee från Bearfoot (den amerikanske tillverkaren som nu bygger dem för hand enligt Björn Juhls recept och instruktioner). Serienummer 33, vilket kan vara kul att skryta med i framtiden kanske, och i alldeles mint condition. Jag funderar dock på att byta den mot något annat i pedalväg. Kanske en TIM eller något annat intressant? Hit me! En sån här (inte min men identisk förutom serienummer): http://lastgang.com/bf1.jpg |
|
| Author: | lavrell [ 13 Mar 2011, 15:17 ] |
| Post subject: | |
AC-booster? ------------------------------------------------------------- http://www.rikkelie.com email: lavrell (at) gmail.com |
|
| Author: | Comfortableman [ 15 Mar 2011, 12:51 ] |
| Post subject: | |
Ursäkta mitt sena svar, men tyvärr är inte AC Booster intressant. Tack ändå! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|