Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Honey Bee SÅLD
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=54671
Page 1 of 1

Author:  Comfortableman [ 12 Mar 2011, 19:54 ]
Post subject:  Honey Bee SÅLD

Sprillans ny Honey Bee från Bearfoot (den amerikanske tillverkaren som nu bygger dem för hand enligt Björn Juhls recept och instruktioner). Serienummer 33, vilket kan vara kul att skryta med i framtiden kanske, och i alldeles mint condition.

Jag funderar dock på att byta den mot något annat i pedalväg. Kanske en TIM eller något annat intressant? Hit me!

En sån här (inte min men identisk förutom serienummer):
http://lastgang.com/bf1.jpg

Author:  lavrell [ 13 Mar 2011, 15:17 ]
Post subject: 

AC-booster?

-------------------------------------------------------------
http://www.rikkelie.com
email: lavrell (at) gmail.com

Author:  Comfortableman [ 15 Mar 2011, 12:51 ]
Post subject: 

Ursäkta mitt sena svar, men tyvärr är inte AC Booster intressant.

Tack ändå!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/