View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 22:16



Reply to topic  [ 3 posts ] 
Honey Bee SÅLD 
Author Message

Joined: 08 Apr 2008, 21:29
Posts: 926
Location:
Post Honey Bee SÅLD
Sprillans ny Honey Bee från Bearfoot (den amerikanske tillverkaren som nu bygger dem för hand enligt Björn Juhls recept och instruktioner). Serienummer 33, vilket kan vara kul att skryta med i framtiden kanske, och i alldeles mint condition.

Jag funderar dock på att byta den mot något annat i pedalväg. Kanske en TIM eller något annat intressant? Hit me!

En sån här (inte min men identisk förutom serienummer):
http://lastgang.com/bf1.jpg


12 Mar 2011, 19:54
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 04 Dec 2008, 21:48
Posts: 947
Location: Stockholm
Post 
AC-booster?

-------------------------------------------------------------
http://www.rikkelie.com
email: lavrell (at) gmail.com


13 Mar 2011, 15:17
Profile

Joined: 08 Apr 2008, 21:29
Posts: 926
Location:
Post 
Ursäkta mitt sena svar, men tyvärr är inte AC Booster intressant.

Tack ändå!


15 Mar 2011, 12:51
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.