| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Ibanez Prestige mot stativ- eller golvhögt BORTA!! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=54674 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Nisse89 [ 12 Mar 2011, 21:59 ] |
| Post subject: | Ibanez Prestige mot stativ- eller golvhögt BORTA!! |
Jag vill ha nya högtalare (till stereon alltså). Har en Ibanez RG1550 Prestige som jag vill bli av med så ett byte vore kul [:)] Märkesgrejer, helst stativhögtalare men golvisar går bra också. Mer bilder http://ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=53392 ![]()
|
|
| Author: | Nisse89 [ 15 Mar 2011, 01:22 ] |
| Post subject: | |
Mail till Daffyd[:)]
|
|
| Author: | Nisse89 [ 17 Mar 2011, 15:10 ] |
| Post subject: | |
Bump![:)]
|
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|