Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Ibanez Prestige mot stativ- eller golvhögt BORTA!!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=54674
Page 1 of 1

Author:  Nisse89 [ 12 Mar 2011, 21:59 ]
Post subject:  Ibanez Prestige mot stativ- eller golvhögt BORTA!!

Jag vill ha nya högtalare (till stereon alltså). Har en Ibanez RG1550 Prestige som jag vill bli av med så ett byte vore kul [:)]

Märkesgrejer, helst stativhögtalare men golvisar går bra också.

Mer bilder
http://ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=53392

Image

Image

Author:  Nisse89 [ 15 Mar 2011, 01:22 ]
Post subject: 

Mail till Daffyd[:)]

Image

Author:  Nisse89 [ 17 Mar 2011, 15:10 ]
Post subject: 

Bump![:)]

Image

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/