| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Badger 18 bytes.. http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=54728 |
Page 1 of 1 |
| Author: | es-347 [ 13 Mar 2011, 20:44 ] |
| Post subject: | Badger 18 bytes.. |
Tjena! Min Badger18 har får kliva åt sidan för min nyinförskaffade od-100...Kan tänka mig byten med eller utan mellanskillnader. Själv saknar jag en del effekter och skulle gärna ha en bra tele med askkropp å lönnhals, typ 52 hotrod el am dlx .Andra intressanta gitarrer är Suhr, nya evh ,akustisk martin. Högtalarlåda 2x12 el 4x12 kan också vara intressant men inte så gärna med v30s. Är du intresserad av en Badger så kom gärna med förslag. Pengar går ju också bra förstås men prylar kan ju vara ännu roligare;) Mvh! |
|
| Author: | rag [ 13 Mar 2011, 21:30 ] |
| Post subject: | |
Är det topp o låda eller bara topp? |
|
| Author: | es-347 [ 13 Mar 2011, 23:35 ] |
| Post subject: | |
Det är topp och suhr 1x12 låda laddad med original v30. Har ett enkelt Spectrum flightcase på hjul som rymmer båda två. |
|
| Author: | rag [ 14 Mar 2011, 00:09 ] |
| Post subject: | |
kan denna plus några tusenlappar ara intressant? http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=54684 |
|
| Author: | es-347 [ 14 Mar 2011, 08:31 ] |
| Post subject: | |
Hej ! Tack för förslaget, återkommer ikväll. Mvh/ bengt |
|
| Author: | es-347 [ 16 Mar 2011, 13:31 ] |
| Post subject: | |
Badgern kvar , bytesförslag välkomna. |
|
| Author: | es-347 [ 19 Mar 2011, 12:58 ] |
| Post subject: | |
Såld! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|