 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
NG-11
Joined: 07 Mar 2010, 21:29 Posts: 121 Location:
|
 Såld
SÅLD Tänkte byta bort min hemma rigg fungerar perfekt i hemmamiljö. mot en Telecaster. Mer info om stärkaren http://zvexamps.com/amp_view.htmlLådan. http://www.blackstaramps.co.uk/products ... t-110.html. Finns många demos på YT Bytesvärde ca 4500kr Kan lägga någon tusenlapp imellan om du har en dyrare Telecaster
|
| 15 Mar 2011, 18:57 |
|
 |
|
Herb
Joined: 28 Jan 2008, 21:39 Posts: 867 Location:
|
Hur högt spelar den? Snackar vi vardagsrumsnivåer med go crunch?
"Det finns alltid plats för mer"
|
| 17 Mar 2011, 21:02 |
|
 |
|
NG-11
Joined: 07 Mar 2010, 21:29 Posts: 121 Location:
|
Det är en riktig hemmaförstärkare.Kan sitta i "lekrummet" och frun tittar på tv utan klagomål. Hade en Blackstar HT-5a förut då hade vi lite skilda åsikter om ljudnivån.
|
| 17 Mar 2011, 21:49 |
|
 |
|
Herb
Joined: 28 Jan 2008, 21:39 Posts: 867 Location:
|
Du har mejl i låddan.
"Det finns alltid plats för mer"
|
| 18 Mar 2011, 19:33 |
|
 |
|
NG-11
Joined: 07 Mar 2010, 21:29 Posts: 121 Location:
|
Dito i lådan
|
| 18 Mar 2011, 21:26 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|