| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Gone http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=54948 |
Page 1 of 1 |
| Author: | splattenstein [ 17 Mar 2011, 17:36 ] |
| Post subject: | Gone |
<s>En schecter omen 7 extreme med seymour duncan invader som stall mick , hals micken schecter. Har några dings på baksidan.. Funkar fint. bytesvärde ca 2500 Bytes mot tex ---------------------------------- Squire Classic Vibe Kropp strata japan+hals Kropp Tele japan+ hals Les paul? Fender usa hals med stämmisar Laddad strata kropp med standard halsficka. Obs! inget plyfa bygge Eller kom med förslag , inget 7 strängat dock. ------------------------------------------------------- Lite bilder på guran ( tagna me mobil )</s> ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() cheers// |
|
| Author: | lillefar [ 17 Mar 2011, 20:51 ] |
| Post subject: | |
Har haft en sån när den kom ut på marknaden och väldigt mycket gitarr för slanten. Tror inget kommer nära när det gäller pris/kvalitet. Sedär fick du en bump [:D] "Det är aldrig försent att ge upp" |
|
| Author: | splattenstein [ 17 Mar 2011, 23:07 ] |
| Post subject: | |
Tacker för bumpen [:)] |
|
| Author: | BiTTeR [ 21 Mar 2011, 23:13 ] |
| Post subject: | |
En Vintage LP med P90 kanske?
|
|
| Author: | splattenstein [ 22 Mar 2011, 18:53 ] |
| Post subject: | |
BiTTeR wrote: En Vintage LP med P90 kanske? ![]() Ett brev i lådan |
|
| Author: | splattenstein [ 24 Mar 2011, 18:38 ] |
| Post subject: | |
<s> splattenstein wrote: En schecter omen 7 extreme med seymour duncan invader som stall mick , hals micken schecter. Har några dings på baksidan.. Funkar fint. bytesvärde ca 2500 Bytes mot tex ---------------------------------- Squire Classic Vibe Kropp strata japan+hals Kropp Tele japan+ hals Les paul? Fender usa hals med stämmisar Laddad strata kropp med standard halsficka. Obs! inget plyfa bygge Eller kom med förslag , inget 7 strängat dock. ------------------------------------------------------- Lite bilder på guran ( tagna me mobil )</s> ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() cheers// |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|