View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 22:10



Reply to topic  [ 4 posts ] 
Godin Radiator mot akustisk 
Author Message

Joined: 27 Dec 2007, 21:10
Posts: 48
Location:
Post Godin Radiator mot akustisk
En kanadensisk gitarr som är ett riktigt kvalitetsbygge. Singlecoilmickar som har en klar P90-karaktär. Underbar hals med satinkänsla, låg stränghöjd och otroligt lättspelad. Lätt på vågen tack vare sina tonkammare, knappt 3 kg. Är egentligen helnöjd men med för många elgitarrer och för få akustiska så får den här gå. Tillverkad 23 oktober 1999. Skicket är bra. Lite dings finns men inget allvarligt. Bytes mot en akustisk stålsträngad gitarr.

Bilder finns här: https://picasaweb.google.com/1013708076 ... directlink

/Magnus


18 Mar 2011, 23:18
Profile ICQ WWW

Joined: 31 Oct 2009, 16:25
Posts: 445
Location:
Post 
Men va f... Du kan ju inte göra dig av med den!! Görs ju inte ens längre. Har en som jag aldrig släpper[^]. Tänk om tänk rätt!


19 Mar 2011, 01:15
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 27 Dec 2007, 21:10
Posts: 48
Location:
Post 
Tack jag vet... Men det är som med vargar och älgar. Det gäller att hålla nere beståndet...


26 Mar 2011, 23:47
Profile ICQ WWW

Joined: 31 Oct 2009, 16:25
Posts: 445
Location:
Post 
Gasolin wrote:

Tack jag vet... Men det är som med vargar och älgar. Det gäller att hålla nere beståndet...


[:D][:D] Den var bra!


27 Mar 2011, 12:17
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.