
Godin Radiator mot akustisk
En kanadensisk gitarr som är ett riktigt kvalitetsbygge. Singlecoilmickar som har en klar P90-karaktär. Underbar hals med satinkänsla, låg stränghöjd och otroligt lättspelad. Lätt på vågen tack vare sina tonkammare, knappt 3 kg. Är egentligen helnöjd men med för många elgitarrer och för få akustiska så får den här gå. Tillverkad 23 oktober 1999. Skicket är bra. Lite dings finns men inget allvarligt. Bytes mot en akustisk stålsträngad gitarr.
Bilder finns här:
https://picasaweb.google.com/1013708076 ... directlink/Magnus