| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| En bil m 2 or mot sångmonitorer, BORTA.. http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=55041 |
Page 1 of 1 |
| Author: | gäddhuvud [ 19 Mar 2011, 01:36 ] |
| Post subject: | En bil m 2 or mot sångmonitorer, BORTA.. |
Min gubbracer, en mitsubishi galant 97 sedan med massa bedagad lyx och dragkrok har rosthål i både fram- och bakaxelbalken, körförbud inträder 5e april. Jag byter den mot några aktiva sånglådor eller en rörtopp eller några coola pedaler. Om du kan svetsa är sommarturnen i hamn [}:)][8D][:)]. Bilen finns i Göteborg. / Nej, det gick inte detta, har inte blivit erbjuden ynkaste lilla pedal här. Fick sälja den till en hederlig man för 3000 rätt i näven. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|