Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

En bil m 2 or mot sångmonitorer, BORTA..
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=55041
Page 1 of 1

Author:  gäddhuvud [ 19 Mar 2011, 01:36 ]
Post subject:  En bil m 2 or mot sångmonitorer, BORTA..

Min gubbracer, en mitsubishi galant 97 sedan med massa bedagad lyx och dragkrok har rosthål i både fram- och bakaxelbalken, körförbud inträder 5e april. Jag byter den mot några aktiva sånglådor eller en rörtopp eller några coola pedaler. Om du kan svetsa är sommarturnen i hamn [}:)][8D][:)]. Bilen finns i Göteborg. / Nej, det gick inte detta, har inte blivit erbjuden ynkaste lilla pedal här. Fick sälja den till en hederlig man för 3000 rätt i näven.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/