View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 14:16



Reply to topic  [ 9 posts ] 
Prylar mot digitalporta. 
Author Message

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post Prylar mot digitalporta.
Behöver en smidig digitalporta. Jag har lite prylar över att byta mot. Bl.a. rocktron gainiac 2 rörpreamp, dns rörkombo, ht dual, delaypedal, surfgitarr, gitarrdelar mm mm.
Kom med förslag!
Anders

http://www.myspace.com/stackhouseofficial

http://www.myspace.com/bozemanssimplex


23 Mar 2011, 14:56
Profile WWW

Joined: 07 May 2008, 04:44
Posts: 199
Location:
Post 
Har en Boss BR600 ligger o skräpar nånstans .

Mvh Z


26 Mar 2011, 06:33
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
Zacka wrote:

Har en Boss BR600 ligger o skräpar nånstans .

Mvh Z

Intressant! Värde och vad är intressant i byte?
Mvh anders

http://www.myspace.com/stackhouseofficial

http://www.myspace.com/bozemanssimplex


26 Mar 2011, 09:46
Profile WWW

Joined: 25 Jan 2010, 23:32
Posts: 46
Location:
Post 
Fortfarande aktuellt???

Hör av dig för jag kanske kan kan bygga fördigt racket då...

I'm into a, Buddahwise thing, point of view...
I sit and watch a whole lot of shit go by...


26 Mar 2011, 20:10
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
Bubblicious wrote:

Fortfarande aktuellt???

Hör av dig för jag kanske kan kan bygga fördigt racket då...

I'm into a, Buddahwise thing, point of view...
I sit and watch a whole lot of shit go by...

Fortfarande aktuellt!

http://www.myspace.com/stackhouseofficial

http://www.myspace.com/bozemanssimplex


26 Mar 2011, 22:53
Profile WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
Ingen som har nåt?

http://www.myspace.com/stackhouseofficial

http://www.myspace.com/bozemanssimplex


28 Mar 2011, 12:00
Profile WWW

Joined: 07 May 2008, 04:44
Posts: 199
Location:
Post 
Jodå ! Men har ingen aning om mot vad .
Dns rörcombo , vad är det . Nåt som kommit från Uffe ?

Mvh Z


28 Mar 2011, 23:22
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
Zacka wrote:

Jodå ! Men har ingen aning om mot vad .
Dns rörcombo , vad är det . Nåt som kommit från Uffe ?

Mvh Z

Nej, men jag har en stärk från Uffe med. Jag skickar ett mejl med mer info. Nåt särskilt du söker annars? Vad har du för värde på portan?
Mvh anders

http://www.myspace.com/stackhouseofficial

http://www.myspace.com/bozemanssimplex


29 Mar 2011, 09:34
Profile WWW
User avatar

Joined: 07 Sep 2008, 11:14
Posts: 7492
Location: Götelaborg
Post 
Inte för att förstöra ngn affär Anders,men det e synd du inte frågar.
Om du vill e du välkommen att låna våran Zoom R16 whenever.
Vi använder den verkligen inte varje dag,å den e kompetent nog att ta upp det ni sysslar med live.

Lägg den gärna mot Cubase i nån form så har du kapacitet så du ledsnar.

jesper@gofastparts.se


31 Mar 2011, 01:13
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.