| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Prylar mot digitalporta. http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=55266 |
Page 1 of 1 |
| Author: | d-drop [ 23 Mar 2011, 14:56 ] |
| Post subject: | Prylar mot digitalporta. |
Behöver en smidig digitalporta. Jag har lite prylar över att byta mot. Bl.a. rocktron gainiac 2 rörpreamp, dns rörkombo, ht dual, delaypedal, surfgitarr, gitarrdelar mm mm. Kom med förslag! Anders http://www.myspace.com/stackhouseofficial http://www.myspace.com/bozemanssimplex |
|
| Author: | Zacka [ 26 Mar 2011, 06:33 ] |
| Post subject: | |
Har en Boss BR600 ligger o skräpar nånstans . Mvh Z |
|
| Author: | d-drop [ 26 Mar 2011, 09:46 ] |
| Post subject: | |
Zacka wrote: Har en Boss BR600 ligger o skräpar nånstans . Mvh Z Intressant! Värde och vad är intressant i byte? Mvh anders http://www.myspace.com/stackhouseofficial http://www.myspace.com/bozemanssimplex |
|
| Author: | Bubblicious [ 26 Mar 2011, 20:10 ] |
| Post subject: | |
Fortfarande aktuellt??? Hör av dig för jag kanske kan kan bygga fördigt racket då... I'm into a, Buddahwise thing, point of view... I sit and watch a whole lot of shit go by... |
|
| Author: | d-drop [ 26 Mar 2011, 22:53 ] |
| Post subject: | |
Bubblicious wrote: Fortfarande aktuellt??? Hör av dig för jag kanske kan kan bygga fördigt racket då... I'm into a, Buddahwise thing, point of view... I sit and watch a whole lot of shit go by... Fortfarande aktuellt! http://www.myspace.com/stackhouseofficial http://www.myspace.com/bozemanssimplex |
|
| Author: | d-drop [ 28 Mar 2011, 12:00 ] |
| Post subject: | |
Ingen som har nåt? http://www.myspace.com/stackhouseofficial http://www.myspace.com/bozemanssimplex |
|
| Author: | Zacka [ 28 Mar 2011, 23:22 ] |
| Post subject: | |
Jodå ! Men har ingen aning om mot vad . Dns rörcombo , vad är det . Nåt som kommit från Uffe ? Mvh Z |
|
| Author: | d-drop [ 29 Mar 2011, 09:34 ] |
| Post subject: | |
Zacka wrote: Jodå ! Men har ingen aning om mot vad . Dns rörcombo , vad är det . Nåt som kommit från Uffe ? Mvh Z Nej, men jag har en stärk från Uffe med. Jag skickar ett mejl med mer info. Nåt särskilt du söker annars? Vad har du för värde på portan? Mvh anders http://www.myspace.com/stackhouseofficial http://www.myspace.com/bozemanssimplex |
|
| Author: | Racing [ 31 Mar 2011, 01:13 ] |
| Post subject: | |
Inte för att förstöra ngn affär Anders,men det e synd du inte frågar. Om du vill e du välkommen att låna våran Zoom R16 whenever. Vi använder den verkligen inte varje dag,å den e kompetent nog att ta upp det ni sysslar med live. Lägg den gärna mot Cubase i nån form så har du kapacitet så du ledsnar. jesper@gofastparts.se |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|