Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Prylar mot digitalporta.
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=55266
Page 1 of 1

Author:  d-drop [ 23 Mar 2011, 14:56 ]
Post subject:  Prylar mot digitalporta.

Behöver en smidig digitalporta. Jag har lite prylar över att byta mot. Bl.a. rocktron gainiac 2 rörpreamp, dns rörkombo, ht dual, delaypedal, surfgitarr, gitarrdelar mm mm.
Kom med förslag!
Anders

http://www.myspace.com/stackhouseofficial

http://www.myspace.com/bozemanssimplex

Author:  Zacka [ 26 Mar 2011, 06:33 ]
Post subject: 

Har en Boss BR600 ligger o skräpar nånstans .

Mvh Z

Author:  d-drop [ 26 Mar 2011, 09:46 ]
Post subject: 

Zacka wrote:

Har en Boss BR600 ligger o skräpar nånstans .

Mvh Z

Intressant! Värde och vad är intressant i byte?
Mvh anders

http://www.myspace.com/stackhouseofficial

http://www.myspace.com/bozemanssimplex

Author:  Bubblicious [ 26 Mar 2011, 20:10 ]
Post subject: 

Fortfarande aktuellt???

Hör av dig för jag kanske kan kan bygga fördigt racket då...

I'm into a, Buddahwise thing, point of view...
I sit and watch a whole lot of shit go by...

Author:  d-drop [ 26 Mar 2011, 22:53 ]
Post subject: 

Bubblicious wrote:

Fortfarande aktuellt???

Hör av dig för jag kanske kan kan bygga fördigt racket då...

I'm into a, Buddahwise thing, point of view...
I sit and watch a whole lot of shit go by...

Fortfarande aktuellt!

http://www.myspace.com/stackhouseofficial

http://www.myspace.com/bozemanssimplex

Author:  d-drop [ 28 Mar 2011, 12:00 ]
Post subject: 

Ingen som har nåt?

http://www.myspace.com/stackhouseofficial

http://www.myspace.com/bozemanssimplex

Author:  Zacka [ 28 Mar 2011, 23:22 ]
Post subject: 

Jodå ! Men har ingen aning om mot vad .
Dns rörcombo , vad är det . Nåt som kommit från Uffe ?

Mvh Z

Author:  d-drop [ 29 Mar 2011, 09:34 ]
Post subject: 

Zacka wrote:

Jodå ! Men har ingen aning om mot vad .
Dns rörcombo , vad är det . Nåt som kommit från Uffe ?

Mvh Z

Nej, men jag har en stärk från Uffe med. Jag skickar ett mejl med mer info. Nåt särskilt du söker annars? Vad har du för värde på portan?
Mvh anders

http://www.myspace.com/stackhouseofficial

http://www.myspace.com/bozemanssimplex

Author:  Racing [ 31 Mar 2011, 01:13 ]
Post subject: 

Inte för att förstöra ngn affär Anders,men det e synd du inte frågar.
Om du vill e du välkommen att låna våran Zoom R16 whenever.
Vi använder den verkligen inte varje dag,å den e kompetent nog att ta upp det ni sysslar med live.

Lägg den gärna mot Cubase i nån form så har du kapacitet så du ledsnar.

jesper@gofastparts.se

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/