 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 1 post ] |
|
| Author |
Message |
|
Hoffe
Joined: 18 Jul 2007, 19:45 Posts: 1929 Location: Karlstad
|
 Intressekoll Egnater
Hej Har en Egnater Rebel 20 topp med en TubeTown portad 1x12" låda som jag ev kanske vill byta. Vill kolla av intresset om någon är sugen på att byta. Skulle isf vara en lite kombo av Fenderkaraktär(Kloner funkar bra, 5e3, Princeton Reverb, Super champ, PR2), kom gärna med förslag.
/Thomas
|
| 25 Mar 2011, 09:51 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 1 post ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|