| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Intressekoll Egnater http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=55355 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Hoffe [ 25 Mar 2011, 09:51 ] |
| Post subject: | Intressekoll Egnater |
Hej Har en Egnater Rebel 20 topp med en TubeTown portad 1x12" låda som jag ev kanske vill byta. Vill kolla av intresset om någon är sugen på att byta. Skulle isf vara en lite kombo av Fenderkaraktär(Kloner funkar bra, 5e3, Princeton Reverb, Super champ, PR2), kom gärna med förslag. /Thomas |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|