Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Intressekoll Egnater
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=55355
Page 1 of 1

Author:  Hoffe [ 25 Mar 2011, 09:51 ]
Post subject:  Intressekoll Egnater

Hej
Har en Egnater Rebel 20 topp med en TubeTown portad 1x12" låda som jag ev kanske vill byta.
Vill kolla av intresset om någon är sugen på att byta.
Skulle isf vara en lite kombo av Fenderkaraktär(Kloner funkar bra, 5e3, Princeton Reverb, Super champ, PR2), kom gärna med förslag.

/Thomas

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/