Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Philips
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=55534
Page 1 of 1

Author:  tele22 [ 28 Mar 2011, 13:38 ]
Post subject:  Philips

Phillips

Author:  Stratrat [ 03 Apr 2011, 22:54 ]
Post subject: 

Nja, om det blir en pojke tycker jag nog att han ska heta Peter. Flicknamn är lite svårare men det lutar åt Linda.....[:D]

If you're going to kick authority in the teeth, you might as well use two feet.
Keith Richards

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/