View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 00:16



Reply to topic  [ 4 posts ] 
Fender Deluxe VM mot Hotrod Deluxe 
Author Message

Joined: 29 Mar 2010, 21:01
Posts: 218
Location:
Post Fender Deluxe VM mot Hotrod Deluxe
Hejsan.

Är lite nyfiken på om det finns nån där ute som är sugen på att swappa sin hot rod deluxe mot min fender deluxe vm. Först och främst en intressekoll.

/Gustav

http://myspace.com/fauxholt


29 Mar 2011, 14:37
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 12 Aug 2002, 00:30
Posts: 222
Location: Gävle
Post 
Om det är rätt data på din stärk så, jag vet inte vad en vm är, reverb eller?


29 Mar 2011, 22:30
Profile

Joined: 29 Mar 2010, 21:01
Posts: 218
Location:
Post 
Det är ingen deluxe reverb utan den heter Fender Deluxe VM, du får googla mer specifikt men det är en 40w rörbaserad stärkare med digitalt reverb, delay(Tape) och chorus. Den kom för typ 2 år sedan.
Bra skick och har gigats sparsmakat :) Sjukt mångsidig men den faller inte riktigt mig i smaken.

/Gustav

http://myspace.com/fauxholt


30 Mar 2011, 14:20
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 12 Aug 2002, 00:30
Posts: 222
Location: Gävle
Post 
Nej för min del


01 Apr 2011, 01:38
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.