Det är ingen deluxe reverb utan den heter Fender Deluxe VM, du får googla mer specifikt men det är en 40w rörbaserad stärkare med digitalt reverb, delay(Tape) och chorus. Den kom för typ 2 år sedan.
Bra skick och har gigats sparsmakat

Sjukt mångsidig men den faller inte riktigt mig i smaken.
/Gustav
http://myspace.com/fauxholt