Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fender Deluxe VM mot Hotrod Deluxe
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=55604
Page 1 of 1

Author:  Gustafv [ 29 Mar 2011, 14:37 ]
Post subject:  Fender Deluxe VM mot Hotrod Deluxe

Hejsan.

Är lite nyfiken på om det finns nån där ute som är sugen på att swappa sin hot rod deluxe mot min fender deluxe vm. Först och främst en intressekoll.

/Gustav

http://myspace.com/fauxholt

Author:  prikk1 [ 29 Mar 2011, 22:30 ]
Post subject: 

Om det är rätt data på din stärk så, jag vet inte vad en vm är, reverb eller?

Author:  Gustafv [ 30 Mar 2011, 14:20 ]
Post subject: 

Det är ingen deluxe reverb utan den heter Fender Deluxe VM, du får googla mer specifikt men det är en 40w rörbaserad stärkare med digitalt reverb, delay(Tape) och chorus. Den kom för typ 2 år sedan.
Bra skick och har gigats sparsmakat :) Sjukt mångsidig men den faller inte riktigt mig i smaken.

/Gustav

http://myspace.com/fauxholt

Author:  prikk1 [ 01 Apr 2011, 01:38 ]
Post subject: 

Nej för min del

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/