| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| 2 st. celestion 10" 1968-69 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=55637 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Dr-Detroit [ 30 Mar 2011, 12:41 ] |
| Post subject: | 2 st. celestion 10" 1968-69 |
Chansar och lägger ut dem här med då det framförallt är nya element jag behöver.. Är på jakt efter mer effekttåliga element än dessa,. Elementen är märkta 7296A samt NIB4UA och 7296A samt NIB4WU Mer information finner du här nedan på länken. http://vintageamps.com/plexiboard/viewt ... =1&t=92941 TOPPENSKICK! Finns och kan kikas på i Hässelby STHLM |
|
| Author: | pleximaster [ 01 Apr 2011, 09:29 ] |
| Post subject: | |
Är det hela? I så fall är jag ev intresserad av att köpa dem mvh plexi |
|
| Author: | Dr-Detroit [ 05 Apr 2011, 08:51 ] |
| Post subject: | |
UPP IGEN BUMP! Dr-Detroit wrote: Chansar och lägger ut dem här med då det framförallt är nya element jag behöver.. Är på jakt efter mer effekttåliga element än dessa,. Elementen är märkta 7296A samt NIB4UA och 7296A samt NIB4WU Mer information finner du här nedan på länken. http://vintageamps.com/plexiboard/viewt ... =1&t=92941 TOPPENSKICK! Finns och kan kikas på i Hässelby STHLM |
|
| Author: | pleximaster [ 05 Apr 2011, 14:06 ] |
| Post subject: | |
Har mailat dig ett svar, ditt mail hamnade i spam-lådan en vecka! mvh plexi |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|