
Ceriatone 18w, JMI 2x12, även bytes.
Hejsan!
Denna måste tyvärr gå, redan nu och informationen är saxat ifrån rutgersson som tidigare ägde denna topp.

<s></s>
[/quote]
En välbyggd 18watts model ifrån Ceriatone. Den har Sozo's dyraste mustardkloner i signalvägen, Ot:n är utbytt till en engelsk dito ifrån 60:-talet av bättre kvalité(original finns kvar).
Kabinetten är ifrån Resaon amps, ett toppenbygge med marshalls vintage originalhandtag. Nos rör i denna nu.
Lådan är då en JMI 2x12 med e1 st eminence red fang.
1 st eminence private jack.
16 ohm.
Closed-back.
I riktigt fint skick.

6000kr för toppen
5500kr för lådan.
Paketpris, 10.500kr, <b>bytesförslag är även intressant.</b>
Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>
Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>