Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Behöver preamp, byter bort OD
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=55679
Page 1 of 1

Author:  Lurwas [ 30 Mar 2011, 23:26 ]
Post subject:  Behöver preamp, byter bort OD

behöver en basic tvåkanalig preamp, eller tå enkanaliga..
Dock helst en typ Behringer T1953..

byter bort en Bonamassa-ljudande pedal, Way Huge Pork Loin i gott skick.

Min på bilden nedan..


Image

Author:  qtip [ 09 Apr 2011, 21:26 ]
Post subject: 

Mail!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/