| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Behöver preamp, byter bort OD http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=55679 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Lurwas [ 30 Mar 2011, 23:26 ] |
| Post subject: | Behöver preamp, byter bort OD |
behöver en basic tvåkanalig preamp, eller tå enkanaliga.. Dock helst en typ Behringer T1953.. byter bort en Bonamassa-ljudande pedal, Way Huge Pork Loin i gott skick. Min på bilden nedan..
|
|
| Author: | qtip [ 09 Apr 2011, 21:26 ] |
| Post subject: | |
Mail! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|