| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| FIXAT! Minor mot Switch http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=55708 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Herb [ 31 Mar 2011, 19:37 ] |
| Post subject: | FIXAT! Minor mot Switch |
Byter min TC Electronic G-Minor mot deras G-Switch. http://www.tcelectronic.com/g-switch.asp "Det finns alltid plats för mer" |
|
| Author: | Urban [ 04 Apr 2011, 08:35 ] |
| Post subject: | |
Har du adapter till den? |
|
| Author: | Herb [ 04 Apr 2011, 18:20 ] |
| Post subject: | |
Urban wrote: Har du adapter till den? Inte en original. Men jag har några andra att välja mellan. "Det finns alltid plats för mer" |
|
| Author: | Urban [ 04 Apr 2011, 18:30 ] |
| Post subject: | |
Enligt manualen ska den dra 2 watt. Då behövs det en adapter som klara det. Anledningen att jag frågar är för att jag har en G-switch i kartong liggandes. Den fungerade inte att använda som jag hade tänkt och nu ligger den bara... Så ett byte kunde ju vara kul. Eller om du hellre vill ge ett bud? |
|
| Author: | Herb [ 04 Apr 2011, 20:36 ] |
| Post subject: | |
Urban wrote: Enligt manualen ska den dra 2 watt. Då behövs det en adapter som klara det. Anledningen att jag frågar är för att jag har en G-switch i kartong liggandes. Den fungerade inte att använda som jag hade tänkt och nu ligger den bara... Så ett byte kunde ju vara kul. Eller om du hellre vill ge ett bud? Du har mail! "Det finns alltid plats för mer" |
|
| Author: | Urban [ 05 Apr 2011, 08:26 ] |
| Post subject: | |
Herb wrote: Urban wrote: Enligt manualen ska den dra 2 watt. Då behövs det en adapter som klara det. Anledningen att jag frågar är för att jag har en G-switch i kartong liggandes. Den fungerade inte att använda som jag hade tänkt och nu ligger den bara... Så ett byte kunde ju vara kul. Eller om du hellre vill ge ett bud? Du har mail! "Det finns alltid plats för mer" Du har mail tillbaka. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|