
Ibanez RG1570FM Prestige.
Denna ligger även under säljes med mer info. Men slänger in den här oxå. Kan ju va nån som har nåt kul å byta med[:)]. Guran e hur nice som helst och har endast ett litet märke.



Mvh Daffyd
Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party!
haraldhellstrom@hotmail.com