Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Ej intressant längre
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=55996
Page 1 of 1

Author:  Chatte [ 05 Apr 2011, 12:39 ]
Post subject:  Ej intressant längre

Har en fin vit Blade Telecaster, men vill hellre ha en Strata.

Kan bytas mot MIM/MIJ Strata som helst har modern oval halsprofil (62ri)
I alla åt det hållet.

<u>Inga HPD</u> [:D]

Länk till Telecastern:

http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=55868

Kan lägga pengar mellan.
Husdjur och några enstaka ungar finns oxå i överflöd [:D]

Author:  Chatte [ 09 Apr 2011, 10:54 ]
Post subject: 

[:0]

Author:  Chatte [ 11 Apr 2011, 19:10 ]
Post subject: 

Upp?

Trodde vi var på Telecasterns hemmaplan [:D]

Author:  Chatte [ 14 Apr 2011, 14:48 ]
Post subject: 

...upp igen...[:I]

Author:  benganjimmy [ 15 Apr 2011, 08:50 ]
Post subject: 

Förstår inte vad du menar med Telecasterns hemmaplan [:D]
Jag köpte min första Fender Tele 1966-67 och då var jag ca 16 år,
sålde den efter 1-2 år för 1100:- [xx(] kanonaffär eller hur?
Mvh BI [:)]
Chatte wrote:

Upp?

Trodde vi var på Telecasterns hemmaplan [:D]


BI

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/