| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Ej intressant längre http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=55996 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Chatte [ 05 Apr 2011, 12:39 ] |
| Post subject: | Ej intressant längre |
Har en fin vit Blade Telecaster, men vill hellre ha en Strata. Kan bytas mot MIM/MIJ Strata som helst har modern oval halsprofil (62ri) I alla åt det hållet. <u>Inga HPD</u> [:D] Länk till Telecastern: http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=55868 Kan lägga pengar mellan. Husdjur och några enstaka ungar finns oxå i överflöd [:D] |
|
| Author: | Chatte [ 09 Apr 2011, 10:54 ] |
| Post subject: | |
[:0] |
|
| Author: | Chatte [ 11 Apr 2011, 19:10 ] |
| Post subject: | |
Upp? Trodde vi var på Telecasterns hemmaplan [:D] |
|
| Author: | Chatte [ 14 Apr 2011, 14:48 ] |
| Post subject: | |
...upp igen...[:I] |
|
| Author: | benganjimmy [ 15 Apr 2011, 08:50 ] |
| Post subject: | |
Förstår inte vad du menar med Telecasterns hemmaplan [:D] Jag köpte min första Fender Tele 1966-67 och då var jag ca 16 år, sålde den efter 1-2 år för 1100:- [xx(] kanonaffär eller hur? Mvh BI [:)] Chatte wrote: Upp? Trodde vi var på Telecasterns hemmaplan [:D] BI |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|