View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 12:57



Reply to topic  [ 5 posts ] 
Ej intressant längre 
Author Message
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post Ej intressant längre
Har en fin vit Blade Telecaster, men vill hellre ha en Strata.

Kan bytas mot MIM/MIJ Strata som helst har modern oval halsprofil (62ri)
I alla åt det hållet.

<u>Inga HPD</u> [:D]

Länk till Telecastern:

http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=55868

Kan lägga pengar mellan.
Husdjur och några enstaka ungar finns oxå i överflöd [:D]


05 Apr 2011, 12:39
Profile WWW
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post 
[:0]


09 Apr 2011, 10:54
Profile WWW
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post 
Upp?

Trodde vi var på Telecasterns hemmaplan [:D]


11 Apr 2011, 19:10
Profile WWW
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post 
...upp igen...[:I]


14 Apr 2011, 14:48
Profile WWW

Joined: 13 Jun 2008, 17:54
Posts: 353
Location:
Post 
Förstår inte vad du menar med Telecasterns hemmaplan [:D]
Jag köpte min första Fender Tele 1966-67 och då var jag ca 16 år,
sålde den efter 1-2 år för 1100:- [xx(] kanonaffär eller hur?
Mvh BI [:)]
Chatte wrote:

Upp?

Trodde vi var på Telecasterns hemmaplan [:D]


BI


15 Apr 2011, 08:50
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.