| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Rio Grande stallmik till Tele + stall http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56045 |
Page 1 of 1 |
| Author: | HRJ [ 06 Apr 2011, 11:17 ] |
| Post subject: | Rio Grande stallmik till Tele + stall |
Rio Grande Muy Grande stallmick Läs mer: http://www.riograndepickups.com/scart/P ... e=For+Tele Vintage-stall med mick, no-name kvalisort Bytes gärna mot en trevlig humbucker, eller pedal kanske? |
|
| Author: | Martin [ 06 Apr 2011, 18:00 ] |
| Post subject: | |
Zoom Power Drive PD-01, DOD Classic Fuzz FX-52, Arion Stage Tuner HU-8500 eller Behringer Ultra-G GI100 mot Muy Grande? |
|
| Author: | Flowerhill [ 06 Apr 2011, 19:18 ] |
| Post subject: | |
finns intresse för en "Robin" humbucker i svart? 80 talare, Robin guitars verkar nyligen lagt ner.. handgjorda grejjer från usa, misstänker starkt att pickupen Robin är samma tillverkare som Rio Grande dom länkar dit om man söker på Robin`s pickups..tex på länken du klistrat så finns robin guitars med [:)] väl ljudande i alla fall haft den i stall på en pålle. har ävet ett par Epiphone hummisar från en LP standard i nickel.. byter gärna mot något av dessa.. Mattis I`m old enough to choose my toys.. |
|
| Author: | HRJ [ 07 Apr 2011, 10:17 ] |
| Post subject: | |
Tackar för intresset men nej tack till båda. |
|
| Author: | Martin [ 07 Apr 2011, 15:18 ] |
| Post subject: | |
HRJ wrote: Tackar för intresset men nej tack till båda. Kan väl tänka mej att lätta något på lädret. PM till HRJ. _______________________ * Robin Ranger Custom * Gibson Les Paul Standard * Fender Stratocaster '72 RI * Sameo Black Chili 6' #5 |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|