Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Rio Grande stallmik till Tele + stall
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56045
Page 1 of 1

Author:  HRJ [ 06 Apr 2011, 11:17 ]
Post subject:  Rio Grande stallmik till Tele + stall

Rio Grande Muy Grande stallmick
Läs mer:
http://www.riograndepickups.com/scart/P ... e=For+Tele

Vintage-stall med mick, no-name kvalisort

Bytes gärna mot en trevlig humbucker, eller pedal kanske?

Author:  Martin [ 06 Apr 2011, 18:00 ]
Post subject: 

Zoom Power Drive PD-01, DOD Classic Fuzz FX-52, Arion Stage Tuner HU-8500 eller Behringer Ultra-G GI100 mot Muy Grande?

Author:  Flowerhill [ 06 Apr 2011, 19:18 ]
Post subject: 

finns intresse för en "Robin" humbucker i svart? 80 talare, Robin guitars verkar nyligen lagt ner.. handgjorda grejjer från usa, misstänker starkt att pickupen Robin är samma tillverkare som Rio Grande dom länkar dit om man söker på Robin`s pickups..tex på länken du klistrat så finns robin guitars med [:)] väl ljudande i alla fall haft den i stall på en pålle. har ävet ett par Epiphone hummisar från en LP standard i nickel.. byter gärna mot något av dessa..

Mattis

I`m old enough to choose my toys..

Author:  HRJ [ 07 Apr 2011, 10:17 ]
Post subject: 

Tackar för intresset men nej tack till båda.

Author:  Martin [ 07 Apr 2011, 15:18 ]
Post subject: 

HRJ wrote:

Tackar för intresset men nej tack till båda.

Kan väl tänka mej att lätta något på lädret. PM till HRJ.

_______________________
* Robin Ranger Custom
* Gibson Les Paul Standard
* Fender Stratocaster '72 RI
* Sameo Black Chili 6' #5

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/