| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Söker stratahals och stärkare, har att erbjuda... http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56080 |
Page 1 of 1 |
| Author: | davidihse [ 06 Apr 2011, 23:17 ] |
| Post subject: | Söker stratahals och stärkare, har att erbjuda... |
...detta. Celestion G10 Gold, så gott som nytt. Handwired Mad Professor Little Green Wonder. Maxon Phase Tone 999. Fender Pro Jr USA med blåa elementet. Och lite slantar. Om du har en riktigt bra stärkare, 20-40 watt, 2x10 eller 1x12. Har du rätt förstärkare så finns även en Fender Concert II, med icke orginal fot pedal, nya snygga rattar, nytt front skydd, 2 x Celestion Gold G10 element, men dom behåller jag gärna. Givetvis PtP. myspace.com/slackervillezoo |
|
| Author: | christian-h [ 08 Apr 2011, 23:27 ] |
| Post subject: | |
Jag har sänt iväg ett springbud med mitt mail. Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|