Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Studio
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56217
Page 1 of 1

Author:  Bbenderman [ 09 Apr 2011, 18:41 ]
Post subject:  Studio

Högtalare Alesis monitor 2
Högtalare Fostex Pm0 5 MK2
Ljudkort Focus Saffire Pro 10
Line6 pod xt pro

Byte Les paul Tele strata 335 kopior Jazzburk förstärkare mm
Image
Image
Image

Author:  daffyd [ 11 Apr 2011, 23:02 ]
Post subject: 

Dina Fostex där, e de något du kan tänka dig att sälja löst? Pris i sådana fall?
Mvh Daffyd

Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com

Author:  Bbenderman [ 12 Apr 2011, 11:41 ]
Post subject: 

Jag vill testa å bli av med allt först

Prylgalen

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/