| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Studio http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56217 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Bbenderman [ 09 Apr 2011, 18:41 ] |
| Post subject: | Studio |
Högtalare Alesis monitor 2 Högtalare Fostex Pm0 5 MK2 Ljudkort Focus Saffire Pro 10 Line6 pod xt pro Byte Les paul Tele strata 335 kopior Jazzburk förstärkare mm ![]() ![]()
|
|
| Author: | daffyd [ 11 Apr 2011, 23:02 ] |
| Post subject: | |
Dina Fostex där, e de något du kan tänka dig att sälja löst? Pris i sådana fall? Mvh Daffyd Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com |
|
| Author: | Bbenderman [ 12 Apr 2011, 11:41 ] |
| Post subject: | |
Jag vill testa å bli av med allt först Prylgalen |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|