Har 4 vägghängare av modell typ

70 spänn styck?
Och en elbas Warwick rockbass std 5
blå transparent lack, fint skick, något litet chip i kanten och lite småmärken.
Skulle ge den en 7/10..
Håller stämningen bra, bra ljud och lättspelad.
Kanske ska påpeka att den är 5 strängad också..
Byter gärna mot ställ av golvmodell, overdrivepedaler, Line6 m9/m13, digitaldelay eller pengar..