| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Vägghängare och en bas http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56301 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Sakenjag [ 11 Apr 2011, 09:37 ] |
| Post subject: | Vägghängare och en bas |
Har 4 vägghängare av modell typ ![]() 70 spänn styck? Och en elbas Warwick rockbass std 5 blå transparent lack, fint skick, något litet chip i kanten och lite småmärken. Skulle ge den en 7/10.. Håller stämningen bra, bra ljud och lättspelad. Kanske ska påpeka att den är 5 strängad också.. Byter gärna mot ställ av golvmodell, overdrivepedaler, Line6 m9/m13, digitaldelay eller pengar.. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|