Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Vägghängare och en bas
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56301
Page 1 of 1

Author:  Sakenjag [ 11 Apr 2011, 09:37 ]
Post subject:  Vägghängare och en bas

Har 4 vägghängare av modell typ
Image

70 spänn styck?

Och en elbas Warwick rockbass std 5
blå transparent lack, fint skick, något litet chip i kanten och lite småmärken.

Skulle ge den en 7/10..

Håller stämningen bra, bra ljud och lättspelad.
Kanske ska påpeka att den är 5 strängad också..




Byter gärna mot ställ av golvmodell, overdrivepedaler, Line6 m9/m13, digitaldelay eller pengar..

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/