Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Hårdrocks yxa önskas! "Fixat"
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56364
Page 1 of 1

Author:  Fretless [ 12 Apr 2011, 14:34 ]
Post subject:  Hårdrocks yxa önskas! "Fixat"

Önskar att byta till mig en gitarr av något slag.
Vad? Inte en aning just nu... kom med förslag.

Detta har jag att erbjuda:

Marshall 8008 (En trotjänare som både levererar och fungerar)

Peavey Supreme Transtube 100W topp.
Nyservad. Låter kalas.

Jorn Scott Custom Guitars.
En riktigt cool gitarr (bilder kan mailas)

Hör av er så diskuterar vi ;)

Kommande Fretlessgig:
23/7 VNF Festivalen, Dala-Järna

http://www.myspace.com/fretlessmister

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/