Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Sony Ericsson W890i bytes mot något gitarrelaterat
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56438
Page 1 of 1

Author:  Walain [ 13 Apr 2011, 14:17 ]
Post subject:  Sony Ericsson W890i bytes mot något gitarrelaterat

Bra skick, ingår minneskort som jag inte kommer ihåg storlek på men kan kolla upp vid intresse. Laddaren är tyvärr borta. Bra telefon tycker jag men har haft Iphone de senaste åren och kommer nog inte återvända till vanliga lurar.
En sån här är det: http://www.sonyericsson.com/cws/support ... c=sv&cc=se

Ge mig förslag på byten eller ett kontantbud. Mindre än 300 kr, då slänger jag den lika gärna.

Hård rock n roll:
http://www.myspace.com/ironlambofficial

Slafsig death metal:
http://www.myspace.com/generalsurgery

Officiell Fender-artist
http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432

Author:  VIP [ 13 Apr 2011, 16:05 ]
Post subject: 

300:- bujdet eller byte mot en cf7 ibanez
eller hyperphase digitech??

Image -----VIP----- sajejo(snabel-a) hotmail.com

Author:  Walain [ 13 Apr 2011, 16:19 ]
Post subject: 

Fan synd jag inte såg det, lovade precis bort den gratis till en polare.. Hade gärna tagit phasern.

Du vill inte ha en casio digitalkamera istället, excilim 8 mp har jag för mig? Rensar ut lite hemelektronik som ersatts av bättre grejer här, he he..

Hård rock n roll:
http://www.myspace.com/ironlambofficial

Slafsig death metal:
http://www.myspace.com/generalsurgery

Officiell Fender-artist
http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432

Author:  VIP [ 13 Apr 2011, 16:49 ]
Post subject: 

tack för erbjudandet men nej tack !

annars så är Hyperphasen tillsalu 298:- + frakt postensgröna!

Image -----VIP----- sajejo(snabel-a) hotmail.com

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/