Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Malmberg 4x12
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56460
Page 1 of 1

Author:  spindeln [ 13 Apr 2011, 21:31 ]
Post subject:  Malmberg 4x12

med celestion g12t 75-or
fet grym låda.

bytes mot nåt kul, kom med förslag

__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !

Author:  46821 [ 13 Apr 2011, 21:37 ]
Post subject: 

Ursäkta trådkapningen men byt till er Malmberglådan någon direkt!!!Har en likadan med Creambacks det är tamejtusan den bästa låda jag någonsin hört[:p][:p]

Author:  spindeln [ 13 Apr 2011, 22:07 ]
Post subject: 

jo fan, det är bra grejer detta. Ska sälja toppen som den har använts till så jag behöver inte en låda då.


__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !

Author:  filiphslim [ 17 Apr 2011, 23:12 ]
Post subject: 

Byte mot min Fender Highway One strata?

Fint, dock spelat, skick. Färgen är svart med en maple-neck. Riktig Hendrix gura.

Inbytesvärde borde ligga runt 5.500:-.

Bilder här http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=56647

Intresserad?

Author:  spindeln [ 17 Apr 2011, 23:47 ]
Post subject: 

du har mail filip

__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !

Author:  filiphslim [ 17 Apr 2011, 23:59 ]
Post subject: 

spindeln wrote:

du har mail filip

__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !



Gå in på länken i min förra kommentar, där kan du se bilder!

Author:  spindeln [ 18 Apr 2011, 10:09 ]
Post subject: 

du har mail igen filip

__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !

Author:  spindeln [ 19 Apr 2011, 11:05 ]
Post subject: 

Fick inget svar av Filip så nån annan kanske är intresserad av att byta ?

__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/