| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Vill ha Skivspelare http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56634 |
Page 1 of 1 |
| Author: | ramjac [ 17 Apr 2011, 19:59 ] |
| Post subject: | Vill ha Skivspelare |
Kan byta mot något gitarrelaterat; strata, LP, stärk, 4x12 eller kanske min gamla skivspelare - rega planar 2 Vill ha en fet automatare med snyggt trächassi. Något i klass med denna:
|
|
| Author: | Stratrat [ 19 Apr 2011, 01:04 ] |
| Post subject: | |
Jag har en gammal Sonab, svart, tung och gedigen. Ny rem men behöver ny nål. Intressant? |
|
| Author: | ramjac [ 19 Apr 2011, 19:37 ] |
| Post subject: | |
Stratrat wrote: Jag har en gammal Sonab, svart, tung och gedigen. Ny rem men behöver ny nål. Intressant? Hejsan egentligen har jag snöat in på stuket med vackert trä. Men Sonab är ju alltid intressant. Allt beror på vad det är för modell, skick och förstås hur mycket du tänkt dig för den. |
|
| Author: | Stratrat [ 19 Apr 2011, 21:29 ] |
| Post subject: | |
Sonab 85S (klassikern). I fint skick förutom nålen som är sliten. Vad är det för strata du har? |
|
| Author: | ramjac [ 22 Apr 2011, 12:52 ] |
| Post subject: | |
Stratrat wrote: Sonab 85S (klassikern). I fint skick förutom nålen som är sliten. Vad är det för strata du har? Stratorna är en Fender från '78 och en Tokai silver star. Men, jag hoppar Sonaben. Letar vidare efter en gedigen helautomatare. (Min Rega levererar prima ljud men nörderiet har nått sin gräns när det inte finns automatik som lyfter pickupen efter färdigspelad skiva). |
|
| Author: | yzerman [ 22 Apr 2011, 13:28 ] |
| Post subject: | |
Kan en Thorens TD 166 Mk V, med helt fräsch OM 10 nål, vara ngt? Om så, svara på min mail. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|