Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Borta
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56664
Page 1 of 1

Author:  Lurk [ 18 Apr 2011, 13:13 ]
Post subject:  Borta

Lite väl het för mig.
Vill ha en mick med lite rundare karaktär, krämigare ljud.

Author:  Fretless [ 18 Apr 2011, 17:46 ]
Post subject: 

Den passar nog mig perfekt.
Kan en GFS Dream 180 + lite sedlar vara något för dig.
Ej het! Men låter riktigt bra.

Kommande Fretlessgig:

21/4 Stars´N Bars, Göteborg
23/7 VNF Festivalen, Dala-Järna

http://www.myspace.com/fretlessmister

Author:  Lurk [ 19 Apr 2011, 16:40 ]
Post subject: 

Nje va inte riktigt så sugen på en GMF mick. Du får dock köpa den rakt av om du vill. Den kostar 900 ny. Den är helt oanvänd i original låda. Vad sägs om 600kr och jag står för frakten.

Author:  Fretless [ 19 Apr 2011, 19:33 ]
Post subject: 

Ja tusan så heter den ju! ;)
Jag ska grubbla och fundera lite bara.

Kommande Fretlessgig:

21/4 Stars´N Bars, Göteborg
23/7 VNF Festivalen, Dala-Järna

http://www.myspace.com/fretlessmister

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/