| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Borta http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56664 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Lurk [ 18 Apr 2011, 13:13 ] |
| Post subject: | Borta |
Lite väl het för mig. Vill ha en mick med lite rundare karaktär, krämigare ljud. |
|
| Author: | Fretless [ 18 Apr 2011, 17:46 ] |
| Post subject: | |
Den passar nog mig perfekt. Kan en GFS Dream 180 + lite sedlar vara något för dig. Ej het! Men låter riktigt bra. Kommande Fretlessgig: 21/4 Stars´N Bars, Göteborg 23/7 VNF Festivalen, Dala-Järna http://www.myspace.com/fretlessmister |
|
| Author: | Lurk [ 19 Apr 2011, 16:40 ] |
| Post subject: | |
Nje va inte riktigt så sugen på en GMF mick. Du får dock köpa den rakt av om du vill. Den kostar 900 ny. Den är helt oanvänd i original låda. Vad sägs om 600kr och jag står för frakten. |
|
| Author: | Fretless [ 19 Apr 2011, 19:33 ] |
| Post subject: | |
Ja tusan så heter den ju! Jag ska grubbla och fundera lite bara. Kommande Fretlessgig: 21/4 Stars´N Bars, Göteborg 23/7 VNF Festivalen, Dala-Järna http://www.myspace.com/fretlessmister |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|