1, Vill byta min AC Booster + mot en Xotic RC Booster + lite pengar.
2, ...eller mot bara pengar.
3, Andra intressanta pedaler...tex. Mad Professor SHOD, Fulltone Clyde Wha, RMC Wha, Analogman....osv.
Låter riktigt bra, men behöver mer plats på pedalbordet.
Dessutom använder jag mest den sidan av pedalen som låter som en RC.
Kardborre på undersidan.
Orginalkartong finns.
http://store.thesegoto11.se/product_info.php?manufacturers_id=47&products_id=69
http://www.pigsinspace.se