Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

INAKTIV
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56822
Page 1 of 1

Author:  popjeppe [ 21 Apr 2011, 18:59 ]
Post subject:  INAKTIV

Har en elgitarr märke. Epiphone mod. les paul Classic som jag skulle vilja byta mot en halvakustisk gitarr eftersom jag bara spelar akustiskt.
kan även tänkta mig byta mot en mandolin med mick.
Min gitarr är mycket skön att spela på och mycket bra ljud eftersom jag bytt mickarna på den.

Author:  popjeppe [ 22 Apr 2011, 22:13 ]
Post subject: 

http://www.ladda-upp.com/bilder/51870/gitarr här är en bild på den!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/